دانلود PES 2015 - بازی فوتبال حرفه ای 2015

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی ازبازیPES15وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگانPES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است،PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

بازیPES همیشه برای شبیه سازی با دقت و واقع گرایانه شخصیت و سبک بازی ستارگان بزرگ دنیای فوتبال مشهور بوده است. حال در نسخه جدید بر روی این ویژگی متمایز کننده با صبر و تلاش بیشتری کار شده است تا شما بتوانید ستاره مورد علاقه خود را خاص تر از سایر بازیکنان کنترل نمایید و انتظار داشته باشید که بازیکن شبیه سازی شده موجود در بازی فوتبالی نزدیک به همان نوع بازی را که در زمین واقعی ارائه می دهد در زمین مجازی و با کنترل شما ارائه دهد. در این بازی آن چنان بر روی سبک دویدن و حرکت بازیکنان کار شده است که اگر با سبک حرکت بازیکنان واقعی آشنا باشید می توانید به سرعت ستارگان را در بازی از نحوه حرکتشان تشخیص دهید. این ویژگی خاص را باید مدیون موتور بازی سازی قدرتمند FOX دانست.

منبع: پی سی دانلود / رمز فایل‌ها:www.p30download.com



می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , ,
دانلود / توضیحات بیشتر

به یاد مرحوم مرتضی پاشایی (تیتراژ برنامه ماه عسل)



روحش شاد

اجرای زیبای ماه عسل

با صدای زنده یاد مرتضی پاشایی


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , ,
دانلود / توضیحات بیشتر

بررسی دربی های گذشته

به بهانه شهرآورد تهران در این تایپک با ویدیویی توجه شما رو به بررسی دربی های گذشته جلب می نماییم



می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , , ,
دانلود / توضیحات بیشتر

مرتضی پاشایی خواننده پاپ درگذشت


مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان صبح روز جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پاشایی خواننده جوان کشور که از

چندی پیش به علت تشدید بیماری اش در بیمارستان بهمن بستری شده بود، درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند جوان یکشنبه ۲۵ آبانماه ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

وی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ بود که از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعاتش نزد مخاطبانش معرفی شد و سپس در پاییز ۹۱ با انتشار رسمی آلبوم «یکی هست» به جمع خوانندگان مجوزدار پاپ پیوست. وی از سال ۹۲ با بیماری سرطان مبارزه می کرد که در نهایت این خواننده متولد سال ۱۳۶۳ از ۱۶ آبان سال جاری به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بیمارستان بستری و در نهایت صبح روز ۲۳ آبان ماه فوت کرد.

خبرگزاری مهر درگذشت این خواننده جوان را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.



می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , ,

بایرن مونیخ – پورتو (فینال ۱۹۸۷)

این هم به خاطر دوست عزیز آقای مهرداد


فینال لیگ قهرمانان 1987

حجم : 4.20 مگابایت


لینک دانلود مستقیم

dl1.video.varzesh3.com/video/clip93/80/uclip/khatereh/bayern_munich_porto_1987.mp4


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , ,